| ixor.gr |
| Close |
![]() |
Ποιός έκτισε την Αγία Σοφία;Ο Ιουστινιανός Χριστιανός Ρωμαίος Αυτοκράτορας. |
| Πάμε πάλι από την αρχή ... ΒΟΥ και Α = ΒΑ... Ποιός έκτισε την Αγία Σοφία; Ο Ιουστινιανός Χριστιανός Ρωμαίος Αυτοκράτορας. Τι άλλο έκανε ο Ιουστινιανός; Διατάγματα κατά Ελλήνων! ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΕΙΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ 1.10: 1.11.10. Εαν κάποιοι έχουν αξιωθεί το άγιο και σωτήριο βάφτισμα και φανούν να επιμένουν στην πλάνη των Ελλήνων θα τιμωρηθούν με την εσχάτη των ποινών. (Ποιοί; ΟΙ ΈΛΛΗΝΕΣ) Τα παιδιά θα βαφτίζονται σε μικρή ηλικία (Νηπιοβάφτιση, από ΈΛΛΗΝΑ σε ΡΩΜΙΟ). Όσοι έχουν μεγάλα αξιώματα και βαφτίζονται για να μην τα χάσουν αλλά αφήνουν αβάφτιστους γονείς, γυναίκες και παιδιά να ζουν μέσα στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΛΑΝΗ, θα δημεύεται η περιουσία τους και θα χάνουν τα πολιτικά τους δικαιώματα και θα υποβάλλονται σε αντάξιες τιμωρίες (ΕΘΝΟΚΤΟΝΙΑ). Από πού κι ως πού οι σημερινοί κάτοικοι αυτού του Ιερού τόπου που λέγονται Έλληνες κόπτονται αν το σύμβολο της σκλαβιάς του Ελληνικού Έθνους θα παραμείνει μουσείο ή θα γίνει τζαμί; Που τελικά έγινε. Όταν η Νέα Ρώμη, λέγονταν Κωνσταντινούπολη, ήταν ανθελληνική; ------------------------
Λοιπόν, καλή η πλάκα, ενδιαφέρουσες οι υποκριτικές ερμηνείες των συφοριασμένων αλαλαγμών, διασκεδαστική η ιερή αγανάκτηση και τα γουρλωμένα από θυμό μάτια για την αγιασοφιά, αλλά ρε σεις χριστιανοπαίδες, υπάρχει κι ένα όριο... Κι όταν το παραβιάζετε αυτό το όριο, πρέπει να τ' ακούτε που λέει ο λόγος για να συνέρχεστε. Κατά πρώτον, σεις οι ίδιοι δεν είστε που υπερασπίζεστε τον εκλεκτό του Μωάμεθ του Πολιορκητή πατριάρχη Γεννάδιο Σχολάριο και τον όχλο των καλογέρων και των λαϊκών της εποχής της άλωσης που ούρλιαζαν "καλύτερα οθωμανικό φέσι, παρά τιάρα παπική;" και ακύρωσαν κάθε προοπτική στρατιωτικής βοήθειας από τη Δύση; Σεις δεν είστε οι ίδιοι που κρατήσατε λέει την "ορθό"δοξη πίστη σας ανόθευτη και δεν υποκύψατε σε πάπες κλπ κλπ; Λοιπόν, να τουρκέψει η Πόλη προτιμήσατε, τούρκεψε το λοιπόν, λουστήκατε και θα λούζεστε τις συνέπειες. Γιατί λοιπόν κλαίτε; Επιπλέον, οι πλέον καμένοι εγκέφαλοι εξ υμών που πιστεύετε σε ... προφητείες και παίρνετε στα σοβαρά οποιαδήποτε ούλτρα ηλιθιότητα έχει ποτέ ειπωθεί για παρηγορητικούς λόγους, πιστεύετε ταυτόχρονα κι ότι το τέλος της Τουρκίας θα έρθει ταυτόχρονα με την μετατροπή της αγιασοφιάς σε τζαμί επειδή έτσι είπε λέει ένας καλόγερος. Αντί λοιπόν να πανηγυρίζετε, σεις χολοσκάτε και θα πάθετε και τίποτα; Που ΄ναι η πίστη σας βρε; Τόσο ολιγόψυχοι είστε; Κατά δεύτερον, ελάτε τώρα, μη δουλευόμαστε δα και μεταξύ μας, έτσι; Από που κι ως που γίνατε οπαδοί της ανεκτικότητας, της θρησκευτικής ελευθερίας, της πλουραλιστικής έκφρασης και ιδίως του... Σεβασμού (!!!) της θρησκευτικής διαφορετικότητας και ποικιλομορφίας;;;; Εδώ, όσο εύθυμη διάθεση κι αν έχει κανείς, δεν μπορεί παρά να θυμώσει και ν' αρχίσει να κατεβάζει καντήλια... Άντε ρε τραβήξτε να κάνετε γαργάρες με ακουαφόρτε που θα τολμήσετε να βάλετε στο στόμα σας λέξεις όπως ελευθερία, ανοχή, πολιτισμός... Ρε ουστ! Στην πρώτη φωτογραφία, παραβολάνοι καλόγεροι στην Ανάφη εν έτει 2009(!) καταστρέφουν τον έτσι κι αλλιώς ρημαγμένο και κατεστραμμένο ναό του Απόλλωνα για να φτιάξουν κάποιο μονοπάτι! Στη δεύτερη φωτογραφία βλέπουμε σκίτσο με το πως ήταν η... Παναγία η Αθηνιώτισσα, η εκκλησία δηλαδή που κτίστηκε το 529μαχχ επί Ιουστινιανού ΜΕΣΑ στον Παρθενώνα και αποτελεί τη μέγιστη βεβήλωση που υπέστη το διάσημο Ιερό της Θεάς Αθηνάς. Χιλιάδες οι παρόμοιες φωτογραφίες απ' όλα τα μέρη του κόσμου που θα χωρούσαν να αποθανατίσουν τη χριστιανική αντίληψη περί ανεκτικότητας και αποδοχής της διαφορετικότητας, επέλεξα απλά την πρώτη για τη χρονική της εγγύτητα που δείχνει πως τίποτε δεν έχει αλλάξει στους νόες των χριστιανών και τη δεύτερη για την προφανή ομοιότητα της περίστασης με την αλλαγή χρήσης ενός εμβληματικού ναού. Αν υπάρχει έστω κι ένας χριστιανός, μα πραγματικά έστω κι ένας που εναντιώθηκε ειλικρινά στην εγκληματική ιστορία του χριστιανισμού... Έστω κι ένας που δήλωσε -ειλικρινώς εννοώντας το- αποστροφή προς το "Ες έδαφος φέρειν" του Ιουστινιανού (και πριν από αυτόν φυσικά γίνονταν) αναφορικά με τα Ιερά των Ελλήνων... Ένας που να εξοργίστηκε και να εκδήλωσε την αντίθεσή του με το περιεχόμενο των φωτογραφιών αυτής της δημοσίευσης, τότε αυτός ο θεωρητικός ένας, δικαιούται να ομιλεί και να εκφράζει την οργή του για την αλλαγή χρήσης της αγιασοφιάς. Οι υπόλοιποι -δηλαδή...όλοι😁😁😁- καλύτερα να σωπάσετε. Κι ελάτε τώρα, είπαμε να μη δουλευόμαστε, έτσι; Σιγά μη θέλετε την αγιασοφιά μουσείο, μνημείο παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς κλπ. Τρίχες. Εκκλησία τη θέλετε. Απλά δε σας παίρνει λόγω του ότι βρίσκεται στην τουρκική επικράτεια και παριστάνετε τους πολιτισμένους κοσμοπολίτες. Υποκρισία στα πάντα. Από τη μια για εσωτερική κατανάλωση, μιλάτε για μαρμαρωμένους βασιλιάδες και Κόκκινες Μηλιές κι έξω το παίζουμε θεματοφύλακες των αρχών του σεβασμού της διαφορετικότητας κι άλλες τέτοιες πομφόλυγες. Κατά τρίτον και τελευταίο... Που΄στε, μην το πολυλέτε αυτό περί αρχικής χρήσης του μνημείου, γιατί βρίσκεστε πολλαπλά εκτεθειμένοι και μετά δε θα μπορείτε να το συμμαζέψετε! Στο χώρο που καταλαμβάνει η αγιασοφιά, υπήρχαν τα ερείπια ναού της Αρτέμιδος ήδη από την εποχή του Βύζαντα του Μεγαρέα αν θυμάμαι καλά. Και μάλιστα, έλαβε χώρα και χρήση σπαραγμάτων του αρχαίου ναού ως οικοδομικά υλικά για την αγιασοφιά. (Τι πρωτοτυπία ε;) Καλύτερα λοιπόν να αφήσετε κατά μέρος το επιχείρημα περί του ποιος έκτισε, χρησιμοποίησε κλπ. πρώτος το μέρος ως ναό κι επομένως ποιος έχει ιστορικά δικαιώματα, γιατί θα βρεθείτε προ αναπάντεχων εκπλήξεων και δε σας συμφέρει! Καταληκτικά και συμπερασματικά... Οι Οθωμανοί δεν αποδείχθηκαν καθόλου χειρότεροι από εσάς. Δεν γκρέμισαν και δε βανδάλισαν την αγιασοφιά, παρά μόνον άλλαξαν τον εσωτερικό της διάκοσμο για να εξυπηρετηθεί η χρήση της ως τζαμί. Οι δικοί σας πολλούς από τους οποίους τιμάτε ως αγίους δεν άφηναν τίποτε στο διάβα τους όταν συναντούσαν Ιερά άλλων θρησκειών. Τον Παρθενώνα, το βανδαλίσατε για να φτιαχτεί εκκλησία εντός του και για σας όλα καλώς καμωμένα κι είναι απλά μια Κυριακή. Έχετε στέρξει και δώσει τη συγκατάβαση - αποδοχή σας σε κάθε είδους καταστροφές, γενοκτονίες, εθνοκτονίες και δολοφονίες των επιστημών και του πολιτισμού. Σφυράτε αδιάφορα στις σύγχρονες αναβιώσεις της μισαλλοδοξίας όταν αυτές λαμβάνουν χώρα ακόμη και στα σπαράγματα των Ελληνικών Ιερών και ζητάτε τι; Συμπαράταξη για την...αγιασοφιά; Μποϋκοτάζ στα τούρκικα προϊόντα; Καλά, αλλάξτε τώρα καναπέ, γιατί σε λίγο θα αρχίσει η περιπέτεια της Νεφισέ που την κεράτωσε ο Μουσταφά κι αυτή θα τρέξει στην καλύτερή της φίλη την Αϊσέ για παρηγοριά αλλά εκεί θα τους πιάσει στα πράσα και θα γίνει της τρελλής! Τι θα κάνει η Νεφισέ; Θα βρει παρηγοριά στους μπακλαβάδες και τα καταΐφια του γειτονικού ζαχαροπλαστείου ή θ' αρπάξει από τα μαλλιά την Αίσέ να την αφήσει καραφλή; Υ.Γ. Μακάρι να ήταν ικανή η μετατροπή της αγιοσοφιάς σε τζαμί, να δημιουργήσει συσπείρωση κατά της Τουρκίας τόση, που να ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση αυτού του κράτους, αλλά δεν το βλέπω. Πέρα από την ενόχληση ορισμένων υπερσυντηρητικών κύκλων σε Ευρώπη κι Αμερική, για κανέναν η εξέλιξη αυτή δε συνιστά σοβαρό λόγο για ουσιαστική αλλαγή πλεύσης εις βάρος της Τουρκίας. Προσωπικά ποθώ το διαμελισμό αυτής της σκατοχώρας και την περίπου εξαφάνιση του τουρκικού έθνους, του πλέον ΑΧΡΗΣΤΟΥ έθνους στην ιστορία του πλανήτη. Ένα έθνος που δεν έχει να επιδείξει την παραμικρή δημιουργικότητα, δεν έχει την παραμικρή συνεισφορά στον παγκόσμιο πολιτισμό, την παγκόσμια γνώση, την εξέλιξη της επιστήμης. Δεν είναι καθόλου τυχαίο μάλιστα, ότι οι ελάχιστοι Τούρκοι των οποίων η φήμη ξεπέρασε τα σύνορα της χώρας τους άλλοι δολοφονήθηκαν από τον τουρκικό όχλο και τις αρχές της ίδιας τους της χώρας (Αζίζι Νεσίν, Ναζίμ Χικμέτ, ποιητές, συγγραφείς που δολοφονήθηκαν λόγω των κομμουνιστικών τους φρονημάτων) ενώ οι σύγχρονοι έχουν κι αυτοί σοβαρά προβλήματα με τις αρχές όπως λ.χ. ο Ορχάν Παμούκ. Η ιστορία του τουρκικού έθνους είτε στις απαρχές του, είτε στη εξέλιξη του ως κυρίαρχο στοιχείο του οθωμανισμού είτε ως απότοκο των νεοτουρκικών κεμαλικών πεποιθήσεων, είναι μία ιστορία πολέμων, μαχών, καταστροφών κλπ. Το αίμα κυλά άφθονο στην αφήγησή της αλλά στην τουρκική ιστορική βίβλο δεν υπάρχει όχι σελίδα, αλλά ούτε μία γραμμή αφιερωμένη στην καθ' οιονδήποτε τρόπο παραγωγή πολιτισμού, άξιου να μελετηθεί από μη Τούρκους και να αφήσει κάποια παρακαταθήκη με παγκόσμια χαρακτηριστικά. Κι αυτό κάτι λέει... Θεωρώ πως η Τουρκία παίζει ένα πολύ ριψοκίνδυνο παιχνίδι και ο πιο μεγάλος και θανάσιμος κίνδυνος γι' αυτήν δεν προέρχεται από ενδεχόμενες πολεμικές αποτυχίες. Η Τουρκία ΑΝ το βρει από κάπου, θα είναι από την οικονομία. Αυτή θα είναι η αιτία της κατάρρευσής της, αλλά ας αφήσω την ανάπτυξη αυτού του θέματος, ίσως για κάποια άλλη φορά. Εμείς μια φορά ως Ελλάδα πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα και πανέτοιμοι να υπερασπιστούμε και την τελευταία σπιθαμή της γης μας. |
| Γ. Τ. |
| Close |